Głęboka Woda

Zmieniłam się ja i zmieniło się wiele w moim życiu, więc postanowiłam zmienić coś też w moim blogu. Zaczęłam od nazwy. Długo szukałam takiej,która nie byłaby zbyt patetyczna a jednocześnie niebanalna. W końcu mnie oświeciło. Głęboka Woda to jest strzał w dziesiątkę. Powiem może kilka słów dlaczego tak spodobała mi się właśnie ta propozycja. Chce pisać o sprawach bliskich,dostrzec w  codziennych chwilach coś ważnego. Woda jest czymś co otacza nas zewsząd,zarówno od zewnątrz jak i od wewnątrz. Woda niesie życie,zdrowie,oczyszczenie. Jednocześnie ma też w sobie pewną tajemnicę i pewną dozę niebezpieczeństwa. Woda jest żywiołem,który może również zniszczyć. Może mieć postać ulewy albo ciepłego drobnego deszczu. Może być rwącą rzeką,szumiącym morzem pełnym fal albo stojącym bajorem. Tak samo wiele odcieni ma życie i rzeczywistość, która sama podsuwa wiele ciekawych spostrzeżeń i tematów. Nie chciałabym aby ten blog stał się zbiorem wyidealizowanych filozoficznych refleksji oderwanych od tego co prawdziwe,ale jednocześnie nie chcę odzierać go z pewnej dozy tajemnicy.Moim celem jest z jednej strony prostota i pełne wrażliwości spojrzenie a z drugiej nadanie ważności sprawom codziennym.Chciałbym zamienić się w badacza,który dotyka różnych spraw,sprawdza,szuka reguł i sprzeczności,nieustannie jest ciekawy tego czego doświadcza Nie chcę ograniczać tematów,spraw.Myślę,że zainspirować mnie może dosłownie wszystko-Praca studia,inspirująca rozmowa,fragment artykułu,książki,bieżące wydarzenia społeczne.Pozostawiam otwarty umysł i serce i duszę...Bo już czai się za rogiem pewien wdzięczny temat.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Miłość- posiadanie siebie w dawaniu siebie.

Piękni ludzie nie biorą się znikąd

Mury Jerycha