Kobiecą Duszę we mnie stwórz


„Kobiecą duszę we mnie stwórz…”

Kobiecą duszę we mnie stwórz,
co tęskni nocą do przygody życia.
Stań się bohaterem kolejnej odsłony
bycia, czucia, kochania.
Kobiecą duszę we mnie stwórz i prowadź
bym w kobiecości odnalazła siebie,
a w ciszy serca Miłość najgorętszą.
Kobiece serce obudź we mnie,
niech w dojrzałości będzie jego piękno.
Schowaj weń skarb najcenniejszy,
by nieliczni tylko mogli go dosięgnąć.
Małżeńskie serce we mnie stwórz,
do życia w jedności przygotuj już teraz,
bym dawała siebie posiadając siebie
wśród blasku słońca i wśród wielkich burz.
Matczyne serce już dziś stwarzaj we mnie,
i pod nim utkaj nieśmiertelną duszę.
Niech rodzina powstanie w Tobie doskonała,
by dla Ciebie żyła i dla Ciebie kochała.
Z całej siły Królu piękna mego pragnij,
stwórz moją kobiecość, dojrzałe pragnienia
i moje czułe, wrażliwe serce
niech zrodzi się z Twego czułego tchnienia.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Miłość- posiadanie siebie w dawaniu siebie.

Piękni ludzie nie biorą się znikąd

Mury Jerycha